Zoekmachine adverteren (SEA)
SEA
Je hebt het vast al eens gezien: advertenties bovenaan jouw zoekresultaten. Je kunt ze herkennen door “Advertentie” of “Adv.”. Deze advertenties worden gemaakt door bedrijven met de tool Google Ads, in andere zoekmachines zoals Bing gebeurt dit via hun eigen tool. In Google Ads kan een campagne aangemaakt worden waarbij een budget bepaald wordt. Het bedrag dat wordt betaald, zijn de kosten per klik of per conversie binnen het gekozen budget.
Wat maakt het adverteren via Google Ads dan zo effectief? We kunnen de campagne richten op een specifieke doelgroep. Zo kunnen we bijvoorbeeld de locatie, leeftijd of het geslacht specificeren. Met zoekmachine adverteren (SEA) ben je zeker dat jouw doelgroep wordt bereikt.
Meer weten over de opties voor zoekmachine advertenties?
Doelgericht adverteren met Google
SEA campagne inrichten
Doelgericht adverteren, hoe gaat het in zijn werk?
Werkwijze
Aan de hand van een stappenplan bekijken we welke strategie we het beste kunnen inzetten voor jouw onderneming:
Neem contact op
Wil je aan de slag met de vindbaarheid van jouw website of webshop en wil je hulp van een Freelance SEA Specialist?