Updates
Wil jij meer weten over zoekmachine marketing? Bekijk dan de updates van Zoomin’. Er zullen regelmatig blogs worden gepost over SEO, SEA, klantcases en andere waardevolle informatie. Veel leesplezier!
Sinds juli 2022 beheert Zoomin’ de Google Ads voor Health Me en zijn we goed op weg: zo hebben we hiermee de afgelopen maanden een maandelijks gemiddelde van zo’n 100 contactmomenten via de website gegenereerd, een gemiddeld conversiepercentage van 6,7% behaald met een gemiddeld doorklikpercentage (CTR) van 7,3% “Hoe krijgen we meer zichtbaarheid, meer klantaanvragen en meer contactmomenten?” Onze partner Merk Maatjes benaderde Zoomin’ met een leuke aanvraag vanuit Health […]
“Hoe gaan we meer klantaanvragen genereren?” Via onze partner Creative Boys Club kregen wij een vraag van een bedrijf in de bouwsector, VDM Afbouw & Onderhoud: ‘Hoe kunnen wij zo snel mogelijk meer klantaanvragen genereren?’. Met die vraag wisten we bij Zoomin’ wel raad, namelijk met Google Ads (voorheen Google Adwords). Binnen een korte tijd kun je met Google Ads je zichtbaarheid namelijk enorm verhogen en meer klantaanvragen genereren. Google […]
Heb jij een trage website e n wil je jouw websitesnelheid verbeteren? JA! Dan gaan we je helpen! Niets is zo vervelend als een website of webshop die langzaam laadt. Je wilt natuurlijk dat jouw bezoekers direct vinden waar zij naar op zoek zijn, niet pas na 6.438 seconden! Wist je dat het bouncepercentage (websiteverlaters na bezoek aan de eerste pagina) flink daalt als jouw website traag is? Nee!? Lees […]
Met 32 zoekwoorden in top 10, wat resulteerde in +271% organisch bezoek. Een geslaagd SEO-traject voor Bromelia Botanica. Lees hier hoe we dit hebben aangepakt. SEO-traject Hou jij van tropische planten? Check dan zeker de webshop van Bromelia Botanica eens. In deze webshop worden allerlei soorten bromelia’s in mooie potten verkocht en snel thuisbezorgd. En een gelukje: dit exotische plantenras heeft weinig water nodig! In 2021 was het bedrijf op […]
Na 2 jaar nog gemiddeld 83 aanvragen per maand, waarvan gemiddeld 87% via organisch bezoek. Brouwer Dakdekkers is een unieke case met super resultaten wat niet altijd het geval is. Hoe dit begon? SEO start in 2018 In 2018 wilde Brouwer Dakdekkers beter vindbaar worden met hun toenmalige website. Het bedrijf was net opgericht en ze wilden online hun doelgroep bereiken, online marketing in Westland hebben we nodig. John kun […]
Waarom zijn de websites van jouw concurrenten allemaal goed vindbaar en ben jij nergens te vinden? Dat ligt voornamelijk aan de structuur, snelheid, inhoud en links op en naar jouw website. Onder de term SEO vallen veel factoren. Een SEO-specialist maakt onderscheid tussen on-page SEO en off-page SEO. Technische SEO factoren Voor on-page SEO spelen de technische instellingen een grote rol, omdat je deze binnen je eigen website aanpast. Wat […]
1 2