Wanneer zet je Google Search Ads in?
Tekstuele advertenties werken in verschillende situaties goed en zijn bijna altijd in te zetten. Google Search Ads zijn ideaal in situaties waarin:
De voordelen van search ads
Een Google Search-campagne is een effectieve manier om leads, aankopen of meer zichtbaarheid te genereren. Het wordt vaak ingezet als eerste stap om te ontdekken of Google Ads geschikt is voor jouw website of bedrijf. In tegenstelling tot Shopping Ads, Display Ads of Performance Max campagnes, richt je je bij Search-campagnes specifiek op zoekopdrachten. Hierdoor kun je letterlijk de zoektermen uit de zoekopdracht verwerken in jouw advertentie, wat zorgt voor maximale relevantie – iets wat bij andere campagnetypes niet altijd mogelijk is.
Veelgestelde vragen over Search Ads
Formulier ingevuld, en nu?
- 1
Je krijgt binnen 24 uur een reactie
- 2
Wij bespreken jouw aanvraag intern
- 3
Wij maken een advies en/of offerte op
- 4
Wij sturen een mail met de informatie
- 5
Wij plannen een moment in om dit door te nemen
Jij hoeft verder dus niks te doen ;)