Skip to content
Menu

Klantcase Brouwer Dakdekkers

Na 2 jaar nog gemiddeld 83 aanvragen per maand, waarvan gemiddeld 87% via organisch bezoek. Brouwer Dakdekkers is een unieke case met super resultaten wat niet altijd het geval is. Hoe dit begon? 

SEO start in 2018 

In 2018 wilde Brouwer Dakdekkers beter vindbaar worden met hun toenmalige website. Het bedrijf was net opgericht en ze wilden online hun doelgroep bereiken. Na een uitgebreid zoekwoorden onderzoek besloten we de focus te leggen op de lokale klanten. Als junior SEO specialist ging ik aan de slag.

1e stroom aanvragen 

Na het analyseren van de verbeterpunten ben ik alle SEO-factoren gaan verbeteren. Zonder iets te meten, want ik wist nog niet hoe, kwamen er meer aanvragen binnen. Ik ging er zelf vanuit dat het werkte. Maar was dat echt zo? Na meer optimalisatie en linkbuilding stonden we bovenaan de 1e pagina’s op Google. Mijn eerste succesverhaal! 

Nieuwe website in 2020 

Na een tijd al niks meer geoptimaliseerd te hebben, vroeg Brouwer Dakdekkers of de website vernieuwd kon worden. Dit deed ik toen nog zelf en voilà, na een aantal maanden stond de nieuwe site live.  

contactformulier ingevuld brouwer

In november 2021 zijn we overgegaan naar Google Analytics 4. De statistieken sindsdien laten zien dat er maandelijks gemiddeld 83 aanvragen binnenkomen via het contactformulier, waarvan gemiddeld 87% via organische bezoeken. Funfact: er gebeurt al bijna 2 jaar niks meer aan optimalisatie. 

contactformulier ingevuld brouwer bron 1
Zoomin SEO specialist westland

Contact

Vragen over zoekmachine marketing? Stel je vragen via het contactformulier.

Vragen over deze update?